Dokładamy wszelkich starań, aby produkty z naszego sklepu spełniły Państwa oczekiwana. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem może coś pójść nie tak. Na tej stronie znajdziesz informacje, co robić w takich sytuacjach.

Co zrobić, gdy dostawa paczki opóźnia się?

1. Sprawdź na stronie internetowej śledzenia przesyłek gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka. Numer przesyłki znajdziesz w mailu od nas, a także w historii zamówień po zalogowaniu do sklepu.

2. Upewnij się, że paczka nie oczekuje na odbiór w punkcie firmy kurierskiej w Twojej miejscowości. Być może kurier nie zastał nikogo w domu.

3. Sprawdź czy upłynął już maksymalny czas dostawy. Więcej informacji o dostawie znajdziesz w sekcji "Dostawa i płatność". Jeżeli maksymalny termin jeszcze nie upłynął, z pewnością wkrótce otrzymasz swoje zamówienie.

4. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo pod adresem sklep@radionawigacje.pl.

Co zrobić, gdy zamówienie jest niekompletne?

1. Jeżeli zamówiłeś dwa lub więcej produktów, mogliśmy z przyczyn logistycznych podzielić Twoje zamówienie na dwie oddzielne przesyłki, z których każda zostanie doręczona w podobnym czasie, lecz może wystąpić np 1 dzień różnicy pomiędzy doręczeniem pierwszej i drugiej paczki. Dopóki maksymalny termin dostawy każdego z zakupionych przedmiotów nie został wyczerpany nie ma powodów do niepokoju.

2. Jeżeli jednak termin dostawy wszystkich przedmiotów z zamówienia upłynął, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl).

Co zrobić, gdy zawartość paczki jest uszkodzona?

1. Jeżeli paczka jest poobijana, rozdarta, zdeformowana itp. co by sugerowało, że zawartość paczki również mogła zostać uszkodzona w transporcie, wykonaj kilka zdjęć paczki jeszcze przed jej odpakowaniem.

2. Wykonaj zdjęcie etykiety naklejonej na paczce z numerem przesyłki i danymi odbiorcy.

3. Odpakuj przesyłkę i wykonaj kilka zdjęć całej zawartości paczki po wypakowaniu oraz zbliżenia na widoczne uszkodzenia.

4. Wypełnij formularz reklamacji. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą i udzielimy dalszych instrukcji

5. Nigdy nie odsyłaj towaru na własną rękę na adres naszego biura, lub magazynu widocznego jako nadawca paczki. Jeżeli uznamy że powinieneś odesłać towar w celu naprawy lub wymiany, przekażemy Ci adres właściwego serwisu dla danego modelu urządzenia.

Co zrobić, gdy produkt przestanie działać w okresie gwarancji?

1. Upewnij się że produkt został prawidłowo podłączony i jest zgodny z Twoim modelem samochodu. Jeżeli produkt uruchamia się ale nie działają tylko niektóre funkcje, zazwyczaj wymaga to dodatkowej konfiguracji. Jeśli nie czujesz się na siłach rozwiązać problem samodzielnie, skorzystaj z pomocy specjalisty elektromechanika. Z doświadczenia wiemy, że zdecydowana większość problemów ze sprzętem daje się rozwiązać na odległość, bez konieczności demontażu i zwrotu produktu, np. kilkoma kliknięciami w menu urządzenia, wciśnięciem odpowiedniej kombinacji przycisków, lub podłączeniem dodatkowego przewodu podczas montażu.

2. Jeżeli mimo wszystko problemu nie uda się rozwiązać wypełnij formularz reklamacji. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą i udzielimy dalszych instrukcji

3. Nigdy nie odsyłaj towaru na własną rękę na adres naszego biura, lub magazynu widocznego jako nadawca paczki. Jeżeli uznamy że powinieneś odesłać towar w celu naprawy lub wymiany, przekażemy Ci adres właściwego serwisu dla danego modelu urządzenia.

Co zrobić, gdy produkt przestanie działać, a gwarancja już się skończyła?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl), aby uzyskać wycenę naprawy, lub dane kontaktowe do serwisu pogwarancyjnego Twojego produktu.