Dokładamy wszelkich starań, aby produkty z naszego sklepu spełniły Państwa oczekiwana. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem może coś pójść nie tak. Na tej stronie znajdziesz informacje, co robić w takich sytuacjach.

Zwroty i reklamacje należy kierować wyłącznie na ten adres:

Katarzyna Michta
ul. Stokowiec 124
26-130 Suchedniów

Co zrobić, gdy dostawa paczki opóźnia się?

1. Sprawdź na stronie internetowej śledzenia przesyłek gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka. Numer przesyłki znajdziesz w mailu od nas, a także w historii zamówień po zalogowaniu do sklepu.

2. Upewnij się, że paczka nie oczekuje na odbiór w punkcie firmy kurierskiej w Twojej miejscowości. Być może kurier nie zastał nikogo w domu. 

3. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo pod adresem sklep@radionawigacje.pl.

Co zrobić, gdy zamówienie jest niekompletne?

1. Jeżeli zamówiłeś dwa lub więcej produktów, mogliśmy z przyczyn logistycznych podzielić Twoje zamówienie na dwie oddzielne przesyłki, z których każda zostanie doręczona w podobnym czasie, lecz może wystąpić np 1 dzień różnicy pomiędzy doręczeniem pierwszej i drugiej paczki. Dopóki termin dostawy każdego z zakupionych przedmiotów nie został wyczerpany nie ma powodów do niepokoju.

2. Jeżeli jednak termin dostawy wszystkich przedmiotów z zamówienia upłynął, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl).

Co zrobić, gdy zawartość paczki jest uszkodzona?

1. Jeżeli paczka jest poobijana, rozdarta, zdeformowana itp. co by sugerowało, że zawartość paczki również mogła zostać uszkodzona w transporcie, wykonaj kilka zdjęć paczki jeszcze przed jej odpakowaniem.

2. Wykonaj zdjęcie etykiety naklejonej na paczce z numerem przesyłki i danymi odbiorcy.

3. Odpakuj przesyłkę i wykonaj kilka zdjęć całej zawartości paczki po wypakowaniu oraz zbliżenia na widoczne uszkodzenia.

4. Zdjęcia prześlij na adres e-mail: sklep@radionawigacje.pl. Zapoznamy się ze sprawą jak najszybciej i skontaktujemy się z Tobą.

Co zrobić, gdy produkt przestanie działać w okresie gwarancji?

1. Zanim stwierdzisz awarię produktu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl). Z doświadczenia wiemy, że zdecydowana większość problemów ze sprzętem daje się rozwiązać na odległość, bez konieczności demontażu i zwrotu produktu, np. kilkoma kliknięciami w menu urządzenia, wciśnięciem odpowiedniej kombinacji przycisków, lub podłączeniem dodatkowego przewodu podczas montażu.

2. Jeżeli problemu nie uda się rozwiązać na odległość odeślij produkt na adres:

Katarzyna Michta
ul. Stokowiec 124
26-130 Suchedniów

Do paczki dołącz zgłoszenie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie musi zawierać przede wszystkim opis występujących objawów awarii, imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia lub adres e-mail powiązany z zamówieniem.

Co zrobić, gdy produkt przestanie działać, a gwarancja już się skończyła?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl), aby uzyskać wycenę naprawy, lub dane kontaktowe do serwisu pogwarancyjnego Twojego produktu.

Śledź nas na Facebooku