Dokładamy wszelkich starań, aby produkty z naszego sklepu spełniły Państwa oczekiwana. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasem może coś pójść nie tak. Na tej stronie znajdziesz informacje, co robić w takich sytuacjach.

Jak zrezygnować z zakupu w pełni sprawnego produktu w ciągu 14 dni od odbioru paczki,
bez podania przyczyny?

Zakupiony produkt odeślij na adres:

Katarzyna Michta
ul. Stokowiec 124
26-130 Suchedniów
Do paczki dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. W oświadczeniu podaj co najmniej swoje imię i nazwisko oraz numer zamówienia lub adres e-mail powiązany z zamówieniem, a także numer konta bankowego na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.

Co zrobić, gdy dostawa paczki opóźnia się?

1. Sprawdź na stronie internetowej śledzenia przesyłek gdzie obecnie znajduje się Twoja paczka. Numer przesyłki znajdziesz w mailu od nas, a także w historii zamówień po zalogowaniu do sklepu.

2. Upewnij się, że paczka nie oczekuje na odbiór w punkcie firmy kurierskiej w Twojej miejscowości. Być może kurier nie zastał nikogo w domu. 

3. Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo pod adresem sklep@radionawigacje.pl.

Co zrobić, gdy zamówienie jest niekompletne?

1. Jeżeli zamówiłeś dwa lub więcej produktów, mogliśmy z przyczyn logistycznych podzielić Twoje zamówienie na dwie oddzielne przesyłki, z których każda zostanie doręczona w podobnym czasie, lecz może wystąpić np 1 dzień różnicy pomiędzy doręczeniem pierwszej i drugiej paczki. Dopóki termin dostawy każdego z zakupionych przedmiotów nie został wyczerpany nie ma powodów do niepokoju.

2. Jeżeli jednak termin dostawy wszystkich przedmiotów z zamówienia upłynął, skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl).

Co zrobić, gdy zawartość paczki jest uszkodzona?

1. Jeżeli paczka jest poobijana, rozdarta, zdeformowana itp. co by sugerowało, że zawartość paczki również mogła zostać uszkodzona w transporcie, wykonaj kilka zdjęć paczki jeszcze przed jej odpakowaniem.

2. Wykonaj zdjęcie etykiety naklejonej na paczce z numerem przesyłki i danymi odbiorcy.

3. Odpakuj przesyłkę i wykonaj kilka zdjęć całej zawartości paczki po wypakowaniu oraz zbliżenia na widoczne uszkodzenia.

4. Zdjęcia prześlij na adres e-mail: sklep@radionawigacje.pl. Zapoznamy się ze sprawą jak najszybciej i skontaktujemy się z Tobą.

Co zrobić, gdy produkt przestanie działać w okresie gwarancji?

1. Zanim stwierdzisz awarię produktu skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl). Z doświadczenia wiemy, że zdecydowana większość problemów ze sprzętem daje się rozwiązać na odległość, bez konieczności demontażu i zwrotu produktu, np. kilkoma kliknięciami w menu urządzenia, wciśnięciem odpowiedniej kombinacji przycisków, lub podłączeniem dodatkowego przewodu podczas montażu.

2. Jeżeli problemu nie uda się rozwiązać na odległość odeślij produkt na adres:

Katarzyna Michta
ul. Stokowiec 124
26-130 Suchedniów

Do paczki dołącz zgłoszenie reklamacji gwarancyjnej. Zgłoszenie musi zawierać przede wszystkim opis występujących objawów awarii, imię i nazwisko osoby kupującej oraz numer zamówienia lub adres e-mail powiązany z zamówieniem.

Co zrobić, gdy produkt przestanie działać, a gwarancja już się skończyła?

Skontaktuj się z nami przez formularz kontaktowy lub mailowo (sklep@radionawigacje.pl), aby uzyskać wycenę naprawy, lub dane kontaktowe do serwisu pogwarancyjnego Twojego produktu.

Śledź nas na Facebooku